Методична робота
Якість освіти – це, насамперед,
якість методичної роботи
- Нормативно-правова база
- Методичні матеріали для педагогів
- Порядок подання навчально-методичних матеріалів на розгляд навчально-методичної ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області
- Вимоги до публікації у “Методичному віснику професійної (професійно-технічної) освіти Чернівеччини”
- Структура методичної роботи
- Методичні комісії
- Плануюча документація
- Школа молодого педагога / Школа педагогічної майстерності
- Атестація та підвищення кваліфікації
- ДПА / ЗНО / НМТ
- Про організацію методичної роботи у 2024-2025 н.р.
- Про створення методичної ради
- Графік проведення предметних заходів на 2024-2025 н.р.
- Про проведення моніторингу знань здобувачів освіти І курсу із загальноосвітніх дисциплін
- Звіт щодо підсумків методичної роботи у 2023-2024 н.р.
- Корисні посилання
Підвищення фахового рівня педагогічних працівників здійснюється шляхом налагодження і подальшого удосконалення методичної роботи. Методична робота – це заснована на досягненнях психолого-педагогічної науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, яка здійснюється з метою удосконалення професійної компетентності педпрацівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Система методичної роботи покликана:
- задовольняти інтереси педагогічного колективу у постійному підвищенні фахового рівня;
- удосконалювати навчально-виховний процес;
- впроваджувати інноваційні педагогічні та виробничі технології у навчальний процес.
Основними принципами організації методичної роботи є:
- демократизація та гуманізація навчального процесу;
- цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей та напрямків діяльності Училища;
- системність та систематичність;
- науковість;
- оперативність та мобільність;
- прогностичність;
- оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
- пріоритет знань та моральних цінностей.
Основними завданнями методичної роботи є:
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання здобувачів освіти, забезпечення єдності, органічної взаємодії загальноосвітньої та професійної підготовки з урахуванням принципів наступності, прогностичності, ступневої професійно-технічної освіти;
- розвиток професійної майстерності педпрацівників, їх загальної культури;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду;
- впровадження результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо;
- редакційно-видавнича справа;
- атестація та підвищення кваліфікації педпрацівників.
Центром методичної роботи в Училищі є методичний кабінет, де зосереджені нормативно-правові та інструктивно-методичні документи з питань освіти, матеріали передового педагогічного досвіду тощо.
Основними функціями методичного кабінету є:
- проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи;
- вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду;
- інформаційно-методичне забезпечення педагогічних працівників з питань професійно-технічної освіти, педагогіки, психології.
Планування методичної роботи здійснюється шляхом систематичного вивчення та аналізу стану професійної майстерності педагогічних працівників, їхніх потреб та пропозицій з обов’язковим урахуванням освітніх потреб суспільства, науково-методичної проблеми.
Педагогічний колектив Училища працює над єдиною науково-методичною проблемою:
“Удосконалення розвитку критичного мислення здобувачів освіти навчального закладу як одна з провідних засад забезпечення компетентісного підходу до організації освітнього процесу”.