Методична робота

Якість освіти – це, насамперед,
якість методичної роботи

 



 

Підвищення фахового рівня педагогічних працівників здійснюється шляхом налагодження і подальшого удосконалення методичної роботи. Методична робота – це заснована на досягненнях психолого-педагогічної науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, яка здійснюється з метою удосконалення професійної компетентності педпрацівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Система методичної роботи покликана:

  • задовольняти інтереси педагогічного колективу у постійному підвищенні фахового рівня;
  • удосконалювати навчально-виховний процес;
  • впроваджувати інноваційні педагогічні та виробничі технології у навчальний процес.

 

Основними принципами організації методичної роботи є:

  • демократизація та гуманізація навчального процесу;
  • цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей та напрямків діяльності Училища;
  • системність та систематичність;
  • науковість;
  • оперативність та мобільність;
  • прогностичність;
  • оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
  • пріоритет знань та моральних цінностей.

 

Основними завданнями методичної роботи є:

  • удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання здобувачів освіти, забезпечення єдності, органічної взаємодії загальноосвітньої та професійної підготовки з урахуванням принципів наступності, прогностичності, ступневої професійно-технічної освіти;
  • розвиток професійної майстерності педпрацівників, їх загальної культури;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду;
  • впровадження результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо;
  • редакційно-видавнича справа;
  • атестація та підвищення кваліфікації педпрацівників.

Центром методичної роботи в Училищі є методичний кабінет, де зосереджені нормативно-правові та інструктивно-методичні документи з питань освіти, матеріали передового педагогічного досвіду тощо.

Основними функціями методичного кабінету є:

  • проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи;
  • вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду;
  • інформаційно-методичне забезпечення педагогічних працівників з питань професійно-технічної освіти, педагогіки, психології.

Планування методичної роботи здійснюється шляхом систематичного вивчення та аналізу стану професійної майстерності педагогічних працівників, їхніх потреб та пропозицій з обов’язковим урахуванням освітніх потреб суспільства, науково-методичної проблеми.

Педагогічний колектив Училища працює над єдиною науково-методичною проблемою:
“Удосконалення розвитку критичного мислення здобувачів освіти навчального закладу як одна з провідних засад забезпечення компетентісного підходу до організації освітнього процесу”.