Фахова передвища освіта
Спеціальність: “Харчові технології”
Галузь знань – 18 Виробництво та технології
Спеціальність – 181 Харчові технології
Освітньо-професійна програма – Виробництво харчової продукції
Освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
Передумови вступу – на базі диплома кваліфікованого робітника “Кухар IV розряду”
Термін навчання – 2 роки
Форма навчання – денна
Закон України “Про фахову передвищу освіту”
Стандарт ФПО зі спеціальності 181 “Харчові технології”
ОПП “Виробництво харчової продукції”:
- Протоколи засідань робочої групи та стейкхолдерів:
- Протокол засідання методичної комісії “Харчових технологій”
- Протокол засідання студентської ради
Робочі програми освітніх компонентів (навчальних дисциплін):
- Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
- ОК 1. Історія України
- ОК 2. Економічна теорія
- ОК 3. Основи філософських знань
- ОК 4. Історія світової та української культури
- ОК 5. Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
- ОК 6. Основи правознавства
- ОК 7. Українська мова (за професійним спрямуванням)
- ОК 8. Неорганічна хімія
- ОК 9. Органічна хімія
- ОК 10. Аналітична хімія
- ОК 11. Основи екології
- ОК 12. Мікробіологія та фізіологія харчування
- Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
- ОК 13. Технологія виробництва кулінарної продукції
- ОК 14. Організація виробництва в закладах ресторанного господарства
- ОК 15. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства
- ОК 16. Основи стандартизації та управління якістю харчових продуктів з основами НАССР
- ОК 17. Технологічне обладнання харчових виробництв
- ОК 18. Процеси і апарати харчових виробництв
- ОК 19. Вступ до спеціальності
- ОК 20. Облік і звітність
- ОК 21. Технічне креслення
- ОК 22. Товарознавство харчових продуктів
- ОК 23. Економіка підприємств різних типів
- ОК 24. Основи охорони праці
- ОК 25. Інформаційні системи та технології
- Освітні компоненти за вибором студентів
- ВК 1. Іноземна мова (друга за вибором)
- ВК 2. Фізичне виховання
- ВК 3.1. Біохімія
- ВК 4.2. Барна справа
- ВК 5.2. Інноваційні харчові технології
- ВК 6.2. Основи менеджменту
- ВК 7.2. Сучасна українська кухня
- ВК 8.1. Технологія борошняних кондитерських виробів
- ВК 9.1. Технологія напівфабрикатів різного ступеня готовності
-
- Навчальні плани:
-
- Накази “Про вибіркові дисципліни”:
Репозитарій навчально-методичних комплексів:
- Українська мова (за професійним спрямуванням)
- Основи охорони праці
- Технологічне обладнання харчових виробництв
- Інноваційні харчові технології
- Біохімія
- Процеси і апарати харчових виробництв
- Основи стандартизації та управління якістю харчових продуктів з основами НАССР
- Мікробіологія та фізіологія харчування
- Технологія напівфабрикатів різного ступеня готовності
- Економіка підприємств різних типів
- Економічна теорія
- Облік і звітність
- Основи менеджменту
- Товарознавство харчових продуктів
- Технологія виробництва кулінарної продукції
- Неорганічна хімія
- Органічна хімія
- Аналітична хімія
- Основи екології
- Технічне креслення
- Барна справа
- Фізичне виховання
- Вступ до спеціальності
- Організація виробництва в закладах ресторанного господарства
- Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства
- Інформаційні системи та технології
Анкети опитування:
- Анкета анонімного опитування студентів щодо рівня задоволеності якістю освітнього процесу за ОПП
- Анкета анонімного опитування студентів щодо оцінки змісту ОПП
- Анкета для опитування роботодавців
Результати опитування:
- Результати анонімного опитування студентів щодо рівня задоволеності якістю освітнього процесу за ОПП
- Результати анонімного опитування студентів щодо оцінки змісту ОПП
- Результати опитування роботодавців
- Витяг з протоколу засідання педагогічної ради
- Протокол засідання методичної комісії “Харчових технологій”
- Протоколи засідань ради студентів:
Роботодавці:
Договори про навчально-виробничу практику:
Рецензії на ОПП:
Положення:
- Про академічну мобільність студентів
- Про атестацію педагогічних працівників
- Про визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та (або) інформальної освіти
- Про забезпечення освітнього компоненту
- Про індивідуальний графік навчання
- Про індивідуальний навчальний план студентів
- Про курсовий проєкт
- Про лекційне заняття
- Про організацію освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання в період надзвичайних ситуацій
- Про організацію освітнього процесу
- Про освітньо-професійні програми
- Про порядок оцінювання знань здобувачів освіти
- Про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів
- Про порядок призначення і виплати стипендій
- Про порядок проведення атестації здобувачів фахової передвищої освіти та організацію роботи екзаменаційної комісії
- Про порядок розробки та затвердження навчальних планів (робочих планів) підготовки здобувачів ФПО
- Про порядок та умови обрання студентами вибіркових навчальних дисциплін
- Про практичне та лабораторне заняття
- Про практичну підготовку здобувачів фахової передвищої освіти
- Про роботу екзаменаційної комісії для атестації здобувачів фахової передвищої освіти
- Про робочу групу освітньо-професійної програми
- Про семінарські заняття та консультації
- Про стейкхолдерів освітніх програм
- Про лабораторію за професіями “Офіціант”, “Бармен”, “Адміністратор (господар) залу”
- Про навчально-виробничу майстерню “Кухня”
- Про лабораторію для проведення лабораторно-практичних робіт за професіями “Кондитер”, “Пекар”
- Про навчально-виробничу майстерню “Їдальня” та бар-кафе “Родзинка”
- Про робочі програми освітніх компонентів (дисциплін)
- Про адміністративно-громадський контроль з ОП
- Про організацію роботи з ОП та БЖ учасників освітнього процесу
- Про службу з ОП
- Про предметні гуртки
- Про учнівське самоврядування
- Про організацію інклюзивного навчання
- Про бібліотеку
- Про академічну доброчесність учасників освітнього процесу
- Про проведення анкетування
- Про систему рейтингового оцінювання діяльності педагогічних працівників
- Про порядок і процедуру врегулювання конфліктних ситуацій
- Додаток 28 ВІДОМОСТІ про педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес за спеціальністю:
- 181 Харчові технології
- Додаток 29 ВІДОМОСТІ про педагогічних працівників, які працюють у здобувача ліцензії (ліцензіата) за основним місцем роботи, мають освітню та/або професійну кваліфікацію, яка відповідає спеціальності:
- 181 Харчові технології
- Додаток 30 ВІДОМОСТІ про матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу освіти:
- 181 Харчові технології
- Додаток 31 ВІДОМОСТІ про навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності за спеціальністю:
- 181 Харчові технології
- Додаток 32 ВІДОМОСТІ про інформаційне забезпечення освітньої діяльності за спеціальністю:
- 181 Харчові технології
- Обладнання лабораторій та спеціалізованих кабінетів
- Акт прийому готовності до нового 2024/2025 н.р.
- Графік освітнього процесу на 2024/2025 н.р.