Навчально-виховна робота
Виховна проблема, над якою працює заклад освіти:
“Проектна діяльність у виховній роботі як основа освітнього простору здобуття
основних компетентностей з метою формування в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу
та розвитку індивідуальних і творчих здібностей”
- План заходів Стратегії популяризації української мови до 2030 року “Сильна мова – успішна держава”
- Книга пам’яті ЧВКУ ДТЕУ
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я “Ти як?”
- Положення про Раду профілактики правопорушень серед здобувачів освіти
- Положення про учнівське самоврядування
- Положення про бібліотеку
- Правила користування бібліотекою
- Положення про предметні гуртки
- Положення про роботу класного керівника та майстра виробничого навчання (куратора)
- Положення про WEB-сайт
- Положення про організацію інклюзивного навчання
- Про організацію роботи учнівського самоврядування у 2023-2024 н.р.
- План роботи методичної комісії класних керівників та майстрів виробничого навчання на 2024-2025 н.р.
- План роботи Ради профілактики правопорушень на 2023-2024 н.р.
- План роботи Учнівської Ради на 2024-2025 н.р.
- План заходів протидії суїцидам на 2024-2025 н.р.
- Правила поведінки здобувачів освіти
- Протидія булінгу (цькуванню) в закладі освіти
- Центр розвитку професійної кар’єри
- Візитна картка ЧВКУ ДТЕУ
- Безпека у наших руках
- Алгоритм дій під час тривалого блекауту
- Експериментальний проєкт регіонального рівня “Формування м’яких навичок (soft skills) як пріоритет у вихованні молоді в сучасних умовах”
- Допомога ЧВКУ ДТЕУ захисникам та захисницям України
- Долучайтесь до великої команди патрульних!
Головною метою виховної роботи в закладі освіти є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті. Навчально-виховна робота базується на ряді концептуальних положень Конституції України, Закону “Про освіту” та інших законодавчих актів.
Основними принципами виховної роботи в училищі є:
- фундаментальність, системність, безперервність, єдність логічного та історичного, національного та загальнолюдського, суспільного і особистого, гуманізація і демократизація процесу виховання учнів у колективі через колектив, співвідношення вимогливості до учнів з повагою до їх гідності та турботою про них;
- диференціація та індивідуалізація виховного процесу – врахування у виховній роботі рівнів фізичного, психічного, соціального, духовного, інтелектуального розвитку учнів;
- зв’язок виховання з життям, трудовою діяльністю.
Шляхом вивчення нахилів, здібностей, інтелектуального рівня, стану трудової підготовки розробляється система заходів, що ставить перед собою мету виховання національно свідомого, освіченого фахівця і громадянина, що керується високими моральними цінностями й загальнолюдськими критеріями.
Організація виховної роботи акцентується на індивідуальній роботі з дітьми, проведенні ряду цікавих загальноучилищних пізнавальних заходів. Загалом роботу щодо забезпечення навчання та виховання підростаючого покоління в училищі можна вважати ефективною та плідною. Педагогічний колектив постійно ставить перед собою нові цілі та завдання з виховання підростаючого покоління.
Сьогодні навчальний заклад живе яскравим та багатогранним життям. Однією з найважливіших складових цього процесу є виховна робота, яка покликана покращити процес формування всебічно розвиненої особистості у відповідності з її природними нахилами та обдаруваннями.